perjantai 27. maaliskuuta 2015

Pihi, pihimpi, digiboksiton







Rakastin ennen digiboksiamme. Sitä, kuinka kolmea kanavaa yht aikaa nauhoittava masiina piti huolen, ettei tv-tylsyys päässyt iskemään. Jos olin yksin ja oli tylsää, löytyi boksista aina seuraa. Iltaisin oli mukava maata sohvalla ja nollata päivä katsomalla valikoitua tositeeveehömppää.


Muuttaessamme uuteen kotiin, vaihtui tv-talous kaapelista antenniin ja uuden digiboksin hankinta olisi ollut edessä. Katselin kaupasta. Katselin kierrätyskeskuksesta. Kalliita ja ääh, tarviiko sitä edes?
Niinpä olemme eläneet alkuvuoden ilman digiboksia (Netflixeistä sun muista palveluista puhumattakaan).


Enköhän sitten mennyt mainitsemaan ylpeänä ääneen, kuinka hyvin olen päässyt eroon televisiosta.
Kuinka sitä ei oikeastaan tarvitse enää kuin keskiviikko-ja tortai-iltaisin yhdeksältä (Liv-kanava, joo o - vähemmän ylpeänä). Niinpä seuraavana päivänä makasin kuumeessa sohvalla peiton alla ja surffailin Hulppeiden hääkakkujen, Tiedä ja voitan, Lääkäreiden, Sarahin sisustusvinkkien ja Teiniäitien välillä. Karma is a bitch.





P.S. Hyviä kuumeenlaskuvinkkejä? Huomenna olisi nykyään tyhjääkin tyhjemmän kalenterini ainoa täysi päivä.





Ilona




3 kommenttia:

  1. Hei kiva, että pääsit tulemaan ja olit terveenä
    (tai ainakin näytit ihan siltä, että olit täysin elävienkirjoissa :))

    Mä haluaisin luopua telkkarista uuteen kotiin muutettaessa. Se on suuri, ruma ja hyödytön. Mä katson telkkaria läppäriltä, joten tuota (106 senttistä !!) masiinaa en tarvitse lainkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä mä vähän ajattelin, että säytän semi-vampyyriltä valkoisine naamoineni..onneksi poskipuna on keksitty :D

      En tiedä onko mitään muuta niin rumaa asiaa kodissa kuin tv...(No ehkä meidän kylpyhuone.. ja no mikroaaltouuni).

      Mitähän teidän toinen osapuoli mahtaa tuumata sun suunnitelmiin televisiottomasta elämästä? Ei muuten, muuta kun se teksti-tv?

      Poista
  2. Voin täysin samaistua tuohon lauseeseen, että rumaa on vaan meidän uuden kodin kylpyhuone ja mikro. Mikro on toiden turhake. Mä en käytä sitä oikein koskaan. Jannen mielestä se pitää olla. Siksi se on kaapissa.

    Tv:stä se ei kuulema luovu, mutta mä olen yrittänyt saada sitäkin kaappiin. Katsotaan miten käy ;)

    VastaaPoista

Kiitos!