perjantai 15. elokuuta 2014

Jämähdä mieluummin





Päätät kerrankin repäistä oikein kunnolla ja valita tutussa ravintolassa jotain ihan muuta kuin sen tutun ja turvallisen. Se tuttu ja turvallinenhan on paras, eikä petä koskaan. Se on juuri sinulle se juuri oikea ja täydellinen. Tilatessasi jotain muuta, odotat kuitenkin, että rohkeutesi ja kokeilunhalusi palkitaan. Odotat, että voisit löytää jotain uutta, mutta jotain  tutun ja turvallisen veroista. Saat eteesi herkullisen näköisen annoksen ja vesi herahtaa kielelle. Kun laitat ensimmäisen haarukallisen suuhusi, tiedät sekunnin sadasosassa tehneesi pahan virheen. Hemmetti! Miksi, oi miksi hairahdin?


Syöt annoksesi kuitenkin kiltisti loppuun ja päätät, ettet tee samaa virhettä enään ikinä.




P.S. Teksti olisi voinut olla kuvaannollinen ja kertoa jostain ihan muusta. Ota teksti miten otat. Minä en kuitenkaan suosittele kokeilemaan uutuuksiavaan pysymään parhaaksi havaitussa.


P.P.S. Olen tainnut melkein huomaamatta olla 17 päivää syömättä karkkia. Ja muutamasta Arnoldsista huolimatta päässyt kesäpöhöstä normaalipöhön tasolle.





Ilona





18 kommenttia:

  1. Niinpä!

    Vastustamaton vaniljaviettelijä kinuskikuorrutteella, hoho.

    Ps. Otatteko illaksi laatikon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hitto. Jotenkin unohtui. En kyllä ymmärrä miten saattoi unohtua. Eikun ehkä ne oli ne skumppapullot jotka polttelivat mielessä ja syrjäyttivät Arnoldshimot.

      Poista
  2. Juurikin näin! Itselläni sama pätee vaatteisiin, silloin tällöin tulee ostettua jotain värikästä itselle, ja AINA se jää sinne kaapin pohjalle ja lopulta ajautuu siskolle tai kirpparille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli oikeastaan Jämähtämis-kehotus on hyvä yleiselämänohje.

      Poista
  3. Minä valitsin tänään juuri samat irtokarkit kuin aiemmin ja mietin - milloin kyllästyn :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samat irtokarkit kerrasta toiseen on ihan parasta!
      Mä ihan odotan sitä, että mun karkiton elämä loppuu. Tahtoisin kokea sen, että menen ostamaan ennen mun parhaita irtokarkkeja Filmtownista ja niitä syödessäni huomaankin, ettei karkit enää ole edes hyviä.
      Että sellainen tilaukseen.

      Poista
  4. Hihi! Allekirjoitan tämän täysin! Tuttu ja turvallinen on nimensä veroinen :)

    VastaaPoista
  5. Mullakin vielä vähän kesäpöhöä mutta jonkinmoinen herkkulakko/vähennys vähän helpottanut oloa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tänään pystynyt syödä pullanpalaa loppuun,kun oli niin makeaa. Vähän olin ihmeissäni. Jotain on selvästi tapahtunut.

      Poista

Kiitos!